Assalamualaikum~~silakan masok =)





Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Sunday 21 August 2011

she HATES me =((

apa perasaan anda bila dapat tahu ada orang yang bencikan anda?
apa perasaan anda bila dapat tahu bahawa sahabat orang yang bencikan anda turut bencikan anda??
apa perasaan anda bila dapat tahu anda disalahkan atas semua yang terjadi?
apa perasaan anda bila dapat tahu anda dituduh dengan sesuatu yang tidak benar sama sekali??

perasaan saya......

saya nak mesej/jumpak/col saja mereka2 yang bencikan saya itu, dan tanyakan sebab musabab kenapa bencikan saya (skema abeh aih!)

salah saya 100% kah atas semua yang terjadi. Tak adil betoi sebab dengaq di sebelah pihak. Common lah. Kamu selalu bercakap hal-hal positif, tahu muhasabah diri, tahu psikologi, tahu berfikiran positif, saling menasihati, tetapi kenapa apabila masuk cerita berkaitan saya, kamu semua jadi sempit fikiran??

BTW, saya paham, cakap senang, buat susah kan? ^_^


No comments:

Post a Comment